標題:

我的jj很短嗎?

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

今年13 我嘅jj有7cm長! 2cm粗 正唔正常? 我又好想做愛,做愛係點架?! 有咩方法可以模疑一下做愛嘅感覺呢?

最佳解答:

你所說的長度和直徑是你勃起後的嗎?? 要是答案是︰是! 這就沒問題。 正不正常其實很難區分,不管你有多長或多短,只要你能体內射精並讓女生懷孕,就叫正常,明白不? 陰莖只是讓你進入女性体內射精的橋樑,所以要是你勃不起來,就可以叫不正常。 而你現在只是在剛發育的階段,還有機會讓陰莖變長的呢!不用擔心。而你有想做愛的聯想是你青春期,對性的好奇,多了解就不會那麼強烈。 要是想發洩可嘗試自慰。 還有疑問 可以加我的介紹裡找到我的msn,你可以發信給我,本人少上來。

其他解答:

我都系..jj同你差吾多長...msn傾下: babysiub1219@hotmail.com 2009-09-22 00:50:41 補充: 我都系13|||||你所指既7cm長2cm闊係扯左定未扯呀- -? 其實唔驚嫁" 你得13歲仲有得長..到你15,6歲仲係咁先問多次啦' 呢個年紀好奇心正常係有既..我都係大你2,3年" 之前想扑野想到痴線(笑緊a__a) 之後扑完之後就開始覺得好普通- - 後尾我都變到扑唔扑無所謂.. 但問題你溝到女扑埋之後,,好多女唔係怕羞都會成日要求你同佢做愛-v- 有時仲1日幾次.. 所以想死..唔好咁早扑啦 留返個處啦細路.. 想爽既咪打飛機囉(好多人認為打飛機仲爽過扑野..係冇左享受過程姐) 唔識打飛機既問下你通識個呀sir@@|||||你的性器官尚可長的 不要太擔心 男生到青春期有好奇心是正常 但是你等年紀大小小先再想做愛吧= =|||||你得13? 嘩甘細,就想做愛- - 做愛係點? 5知bo....(因為我係女and得12^^) 不過我本人覺得你只不過係對做愛好奇,5係想做.... 到有得做時,你就覺得好可怕la.... 如果你想模疑一下做愛嘅感覺, 就去識女(要和你一樣,想做愛bo)
arrow
arrow
    全站熱搜

    hsf272g 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()