標題:

我暗戀一個男人

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

暗戀o左一個男人...好令仔架..又白...又高...181咁高...個樣又勁得意.....個人叫ken...但係我又唔可以同佢講..我可以點

最佳解答:

[].... 其實你暗戀果個男仔,,,你了解佢好多嘢嗎??你有冇同佢交好友?? 首先,,,你同左佢交好友,,,了解佢既事,,,至於點交好友,,,例如:借d嘢尼問佢,,,自然就會熟絡嫁喇!!如果佢d性格怪既,,,又cool既...咁我就建議唔好用依個方法喇!!! 要用一種方法,,,如果佢有d嘢係你到既,,,自然緊係問你羅番果樣嘢嫁喇...係咪??首先緊係佢問你羅番樣嘢既,,,你一定要話冇帶,,,,留左屋企,,,因為要問佢羅電話果步做起,,,你同佢講:唔好意思ar[要禮貌咁講]我唔記得左帶唷!!對唔住,,,一係咁我比電話你,,,你打比我提我,,,next,,通常d男仔冇咁細心,,,唔會打133,,咁你未知佢手機lo''' 然後,,,佢打完比你,,,過一陣,,,打比佢,,,根住佢一定問你點解知佢電話號碼??你就講:冇,,,你頭先冇打到133,,,但係我唔記得左頭先有嘢講...]你就借果樣嘢尼講喇!!!就要睇你啦...然後,,,你就問佢玩咩嘢遊戲[類似果d喇]再問佢可以做個朋友嗎???如果佢唔想既,,,依樣就唔可以迫...咁你就要用時間沖淡一切....如果得既,,,用時間去了解佢一排,,,之後,,,你向佢講你中意佢,,,佢真係唔中意你既,,,你未同佢可唔可以做番fd,,,唔介意可???咁你至少同佢fd過呀ma...不過你唔好唔開心,,,只要用時間沖淡,,,一定得既...所以唔好灰心,,,加油唷!!! 希望幫到你喇!!!^__^ 幫唔到你既話,,,真係好對唔住唷-oo-||請原諒喇... 比d心機...加油呀!!!

其他解答:

你講洪卓立?!-v- 我下次出funz幫你同佢講呀XDDDD|||||首先妳和他本身關係如何? 知道他有沒有情人? 和他相處有沒有問題? 還有甚麼讓妳喜歡他? 只是外表? 妳清楚他嗎? 有句說話:「愛在曖昧之間,朦朧之美是甜的!」 妳想讓他知道閣下心意? 咁就要讓他留意妳啦! 對他好但不能著跡! 找多些機會和他談話! 因為要「溝」才能通呢! 漸漸和他熟絡後,也覺得他對妳沒抗拒,且欣然和妳說話,就接近表白時機了(重點: 不能心急)!
arrow
arrow

    hsf272g 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()