close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

關於廠機內的Office XP 0既問題(超緊急20分)

發問:

請問各位高人, 我部腦係三年前買0既 HP 廠機..OFFICE XP 家用中文版。但居然無跟埋一隻重裝XP 0既碟?(我以前用98都有埋隻碟跟埋0既)之後我問代理商(豐X)佢0地話係無0個喎..我就唔信,就打電話去HP問..佢0地話因為部機裡內置0左個還原功能,所以係無原裝XP碟跟0既..咁我就好無耐咁收線啦。但而家問題0黎啦..因為覺得部腦開始有0的0的唔掂..但就未去到無得醫0既地步,不過..我唔想到部機突然死0左0既無隻備份重裝XP呀! 就算有錢我都唔想換而家個VISTA版本WINDOWS呀..好煩0架,又要重新適應。更何況無錢換機?所以..想請各位高人教我點樣可以自己... 顯示更多 請問各位高人, 我部腦係三年前買0既 HP 廠機..OFFICE XP 家用中文版。但居然無跟埋一隻重裝XP 0既碟?(我以前用98都有埋隻碟跟埋0既)之後我問代理商(豐X)佢0地話係無0個喎..我就唔信,就打電話去HP問..佢0地話因為部機裡內置0左個還原功能,所以係無原裝XP碟跟0既..咁我就好無耐咁收線啦。但而家問題0黎啦..因為覺得部腦開始有0的0的唔掂..但就未去到無得醫0既地步,不過..我唔想到部機突然死0左0既無隻備份重裝XP呀! 就算有錢我 都唔想換而家個VISTA版本WINDOWS呀..好煩0架,又要重新適應。更何況無錢換機?所以..想請各位高人教我點樣可以自己 製作一隻光碟備份好嗎?以前聽0的人講..製作一隻光碟備份要用好多隻碟?有咩方法可以一隻碟過唔使煩呀?請真係識0既人幫幫手0丫? 最快答到而我又試過方法係得0既就可以拎20分0架啦! 唔該大家!

最佳解答:

if u want to back up the Window, there is no way for u. Bcos if 重裝XP in HP -PC the way is ... when u switch on the PC, push F11 at star-ing up the PC( u can allso see there are instruction to tell u push F11 when u see the screan of HP at staring up ) therefore it is no way for you to back up the XP.

其他解答:
arrow
arrow

    hsf272g 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()