標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我而家既高度o唔ok???

發問:

我今年13歲!而家159cm!!咁我而家既身高o唔ok??

最佳解答:

你係女仔既話就好高la 你係男仔既話13歲159cm算係適中 但係好多人都可能有160or above 係因為男仔已經開始發育 但有d人可能遲dd 一發育個下就會高好多

其他解答:

絕對ok!|||||OK!! It is the very good身高|||||其實身高呢d野系天生既 無得話o唔ok既~ 我今年13歲都系得155cm... 其實如過你想知到自己o唔ok 你可以返到學校同你其他既同學討論討論 或你可以問下你既老師佢地十三歲個時幾高 159cm我覺得都算中等嫁啦!|||||vsfgvvvvvvvvvvv|||||Of Course OK!
arrow
arrow

    hsf272g 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()