標題:

qq高手入。20點!!!!!快入

發問:

我個QQ入唔到,我肯定一定唔係被人盜咗,因為我試過開新AC都唔DUCK,登入o個陣佢話(QQ)「連線伺服器逾時,請重試。」點解會咁呢?高手help me。 (我係用Window7)(QQ2009) 更新: 點解決!!! MSN我又入到。

最佳解答:

你試下重新down個qq啊!如果你個個係window 7,就最好use qq2008啦!唔好抄我,唔該

其他解答:

咪更新or重新下戴 !|||||「連線伺服器逾時,請重試。」 網絡問題...

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    hsf272g 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()