標題:

荃灣夜晚12點後有咩可以去到咖啡灣@_@?

發問:

我同班同事係荃灣做野既 而我地收工收好夜,,凌晨2,3點左右啦,, 我地想收完工去咖啡灣BBQ 但我地又唔想飛的去 請問大家知唔知咁夜荃灣邊度有車去咖啡灣{個邊附近都得} 唔該晒^_^ 更新: 知唔知大約幾多錢?? 更新 2: 係咪通晒宵架?我知有D紅巴係去到2,3點就冇架啦

最佳解答:

紅色小巴係千色廣場個邊佢係去屯門元朗ga會經過咖啡灣

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

荃灣夜晚12點後有咩可以去到咖啡灣@_@? 我同班同事係荃灣做野既 而我地收工收好夜,,凌晨2,3點左右啦,, 我地想收完工去咖啡灣BBQ 但我地又唔想飛的去 請問大家知唔知咁夜荃灣邊度有車去咖啡灣{個邊附近都得} 唔該晒^_^ ==> 小巴, 在千色店開往元朗, 途經屯門, 咖啡灣
arrow
arrow

    hsf272g 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()