標題:

chem is try既問題

發問:

我之前見有人話chem is try得physical chem果本ok~其餘兩本多錯+麻麻~究竟堅定漏? 係既話~cc lee果d又好5好~難5難明?

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

CHEM IS TRY是比較近AL SYL的習作 我用過ORG CHEM覺得無問題 不過講真有時間都係做PAST PAPER好D 因為切合AL標準好多 至於CC LEE 我覺得AIM AT B/C的話已經可以唔睇 D野睇左未必有用 有時間溫多幾次書 再唔係讀第二科好過 =]

其他解答:

其實 Chem-is-try 係 exercise 多咯. 用佢係用黎做 exercise rather than notes 的. 以 exercise 黎講我覺得佢係幾好的. CC. Lee 我個人覺得佢太大本太多野啦. 你可以去書店睇下有幾大本. 我懷疑有咩人可以睇得晒佢. 而家佢好似都有幾多 out syl 野.
arrow
arrow

    hsf272g 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()