close
標題:

現今樂迷仲有買CD甚至LP既習慣嗎?

發問:

近年想聽歌越來越少人買CD CD買番來,只系為左入落電腦然後將歌儲入部mp3 好多人根本買都唔買,上網download歌聽就算 CD到底仲有何生存價值...得番歌詞同封面? 想問下現今音樂迷仲有無買CD甚至LP既習慣? 如果有系因何原因買CD呢

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

我會買CD! 講真我都會上網download歌 但如果覺得果隻專輯真係好既話就會去買 通常我都係因為無時間買/儲緊錢就去download左先 之後都會去買番 同埋我覺得買專輯係對果個歌手/樂團的鼓勵 如果他們果隻專輯真係做得好的話 買黎支持下都冇壞 但如果根本係唔好/得幾首好 咁我仲買黎做乜呢? 如果係不如download吧啦咁-V-" 我都好鐘意買專輯的 (不過通常都冇錢,儲好耐先買得一隻)

其他解答:
arrow
arrow

    hsf272g 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()