close
標題:

有同學話我好扮野(10點)

發問:

我係一個岩岩升上中一既女仔 而且我係做班長 我班有個女仔(簡稱AAA)佢笑果陣勁大聲 又成日嘟起個咀扮可愛 今日我聽人講AAA話我扮哂野 但係佢中文個會報係抄我 佢本身用左手帶錶但佢又抄我用右手帶錶 ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ 近排好多人話我笑得好扮野同成個人都好扮野 但我只係做番我自己 咁如果下次人地話我扮野係唔係可以講 : 係你唔了解我先話我扮野姐,,我都係做番我自己. 希望可以有人幫到我

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

認同004 而且有人覺得你扮野 咁點先叫唔扮野? 跟住你又要刻意改變自己? 咁都好矛盾下~ 只可以話, 你同AAA同每個人都有自己行事, 動作的風格 佢係咪存心扮根本無人知, 我都識一D人係受動漫或者家人影響, 會有D特別的表情, 口頭禪 比人咁講, 我會直認,"真係非常~之對唔住, 我竟然咁扮野~=v=" 呢個係我的做法 因為我討厭呢d問題將氣氛認真化, 僵硬化 我寧願輕鬆, 搞爛gag以對~ 不過有一樣野你要諗下就係, 你有無整日虛偽, 攻心計, 呢頭話好, 嗰頭話差的性格. 因為扮野都有幾種意思, 睇你有無中其中一樣~ 點都好, 對得住自己良心就得架啦~

其他解答:

好簡單姐~做我條女咪得lor|||||把口生系佢到.. 佢點講你吹佢吾漲xd 只要你對人好d... 吾好系人背後講人壞話.... 人地一定會知你系點既人... 吾洗為左佢而搞到自己亂諗野~ 佢呢d人一定會有人吾中意.. 吾洗太上心嫁傻;)|||||55, 唔好理001, 惡D一定無幫助~ 如果你串番人,人地會仲對你反感 我覺得比人咁話係好5開心,但串番佢無意思... 你係中學有無比較FD d的同學, 佢係咪都咁講? 如果yes, 就問佢suggestion 再5係, 幫多d同桌,一定有幫助 女仔就借下文具,問下功課都得 男仔就5好太熱情,變左發電廠就5好la^^ 對住其他人5好理咁多, 少d比自己high爆, 5好比咁多情緒人地見到, 微笑一定要有^^ 做班長點都會乞人憎d, 唯有儘量善對同學~佢地咁講都只可以一笑置之~|||||你可以同佢地講...係唔係扮野..你地又會知咩..?!..你識左我幾耐丫..又唔見你地話果d成日嘟起個咀扮可愛既人扮野?!俾起果d人..我呢d點比都比唔上啦...!! 不過..我勸你岩岩上中一唔好搞咁多野..最好識多d高form果你既人..有佢地撐你會好d...|||||你係女仔? 咁冇用喇 女仔係學校好難有地位 男仔就唔同 只要你識人/做飛仔/係學校好惡 人地話你? 你一拳打過佢 睇下有冇野講^^ 學校最緊要惡 講元 你識多d惡人喇 (一定)幫到你
arrow
arrow

    hsf272g 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()